Podmienky Vzdialenej podpory pre používateľov Zoner Studia

Rozhodli ste sa požiadať tím používateľskej podpory spoločnosti Zoner a.s. o poskytnutie Vzdialenej podpory. Predtým, než sa tím používateľskej podpory pokúsi váš problém vyriešiť, musíte si stiahnuť a spustiť program, ktorý umožní vzdialený prístup k vášmu počítaču, a prijať nižšie uvedené podmienky upravujúce poskytnutie Vzdialenej podpory.

Vzdialenú podporu nie je možné poskytnúť bez spustenia špecializovaného softvéru a bez vášho súhlasu s nižšie uvedenými podmienkami. Tieto podmienky riešia skutočne extrémne prípady – z našich skúseností 99,99 % pripojení v rámci Vzdialenej podpory prebieha úplne bez problémov.

  1. Prijatím týchto podmienok beriete na vedomie, že vzdialený zásah môže vo výnimočných prípadoch spôsobiť poškodenie dát a/alebo softvéru na vašom počítači. Preto odporúčame, aby ste si dôležité dáta zo svojho počítača pred spustením Vzdialenej podpory zálohovali. Ak dáta nebudete mať zálohované, vystavujete sa možnosti nenávratnej straty týchto dát. Vzhľadom na skutočnosť, že ste boli na možnosť prípadnej straty dát vopred upozornení a bolo vám odporučené dáta zálohovať pred poskytnutím Vzdialenej podpory, spoločnosť Zoner a.s. nebude za prípadnú stratu dát niesť zodpovednosť.
  2. Po nainštalovaní klientského počítačového programu TeamViewer bude možné vytvoriť bezpečný a šifrovaný kanál, ktorý spojí pracovníka tímu používateľskej podpory Zoner a.s. s vaším počítačom. Tento kanál môže ktorákoľvek z komunikujúcich strán kedykoľvek prerušiť. Upozorňujeme, že ak komunikáciu počas zásahu prerušíte, môže to vo výnimočných prípadoch spôsobiť nefunkčnosť vášho Zoner Studia a/alebo počítača.
  3. Výrobca klientského počítačového programu TeamViewer poskytuje svoj softvér bezplatne a nezodpovedá za žiadne následky spôsobené jeho používaním ani chybami.
  4. Tím používateľskej podpory Zoner a.s. je oboznámený s funkciami klientského počítačového programu TeamViewer.
  5. Musíme vás však výslovne upozorniť, že ani pri zachovaní najvyššej možnej opatrnosti nie je možné úplne vylúčiť možnosť vzniku materiálnych či nemateriálnych škôd v súvislosti so Vzdialenou podporou. Tieto škody môžu vzniknúť v dôsledku výpadku spojenia medzi vaším počítačom a pracoviskom tímu používateľskej podpory Zoner a.s. a kombináciou účinkov počítačových infiltrácií, softvéru, hardvéru a iných faktorov.