Niečo je zle? Tu nájdete pomoc.

Pripravili sme pre vás odpovede na najčastejšie otázky.

 
 

Čo přináša predplatné a aké má pravidlá?

  1. Užívateľ, ktorý má na svojom Zoner účte uloženú platnú licenciu, môže s programom pracovať na ľubovoľnom počte počítačov. Užívateľom sa rozumie fyzická osoba.
  2. Počas doby platnosti licencie máte nárok na bezplatné aktualizácie prinášajúce nové funkcie a všetky opravy a vylepšenia.
  3. Po skončení objednaného obdobia platnosti licencie vám poskytneme mesačné ochranné obdobie, počas ktorého možno licenciu programu predĺžiť bez prerušenia funkčnosti.
  4. Po vypršaní ochranného obdobia program trvalo umožňuje prístup k fotkám, základné operácie s nimi (prezeranie) a ich export. Ani mimo platnosť licencie nestrácate prístup k vašim fotkám.
  5. Základná licencia je pre jednu osobu. Pre viac osôb je možné dokúpiť rodinné rozšírenie a pre organizácie môžete kúpiť multilicenciu.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Aké výhody má predplatená licencia?

Vďaka predplatenej licencii budete mať vždy najnovšiu verziu Zoner Photo Studia, do ktorého budú pribúdať vylepšenia častejšie, než tomu bolo doposiaľ. Tiež získate bezplatnú technickú podporu počas celej doby trvania predplatného a ako užívateľovi aktuálnej verzie s aktívnym predplatným sa vám vždy ozveme rýchlejšie, aby sme vám so ZPS pomohli.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Na ako dlho ide program predplatiť?

Ponúkame predplatné na 1 rok.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Ponúkate zľavy pre upgrade, tj. Ak prechádzam zo staršej verzie ZPS?

Nie, zľavy pre užívateľov starších verzií ZPS už neposkytujeme.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Čo se stane s programom, keď nepredĺžim predplatné?

Ak nestihnete predĺžiť predplatné včas, prepne sa Zoner Photo Studio X do ochranného obdobia. V tomto období môžete s programom ešte 30 dní pracovať, potom nebude možné program spustiť. Predĺžením predplatného v ochrannom období dôjde k nadviazaniu na predchádzajúce bežiace predplatné. Zároveň bude zachovaný mesiac a deň konca predplatného a prípadné bežiace cenové zvýhodnenia.

Príklad: Kúpite si ZPS X 20. 9. 2016 a predplatné predĺžite až 30. 9. 2017. Druhý rok predplatného vyprší 20. 9. 2018.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Zaručujete kontinuálny vývoj programu?

Áno, na vývoji programu budeme sústavne pracovať. Jedná sa o hlavný produkt sofwarovej divízie firmy ZONER, preto mu venujeme veľa pozornosti. Model predplatného nám navyše oproti trvalým licenciám umožňuje zverejniť viac vylepšení aj počas roka a my môžeme tak rýchlejšie reagovať na potreby našich užívateľov.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Môžem si kúpiť staršiu verziu s trvalou licenciou?

Aktuálne ponúkame iba predplatené licencie. Súčasťou tejto licencie je okrem samotného programu aj bezplatná technická podpora alebo výukové materiály, dostupné iba pre platiacich používateľov, takže sa program naučíte využívať naplno a spracovanie fotiek tak pre vás bude ešte jednoduchšie.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Ide predplatné zrušiť?

Predplatné je možné zrušiť ku dňu výročia jeho zriadenia. Ak nemáte nastavené automatické predlžovanie, stačí nezaplatiť predplatné na ďalšie obdobie. Súhlas s automatickým predlžovaním predplatného môžete nastaviť či odvolať v nastavení vášho Zoner účtu na https://www.zoner.sk/account.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Ako mám postupovať pri online nákupe?

Ak chcete kúpiť Zoner Photo Studio hneď, kliknite prosím sem.

  1. V prvom kroku objednávky vyberte produkt. Môžete zvoliť i niektorý z doplnkov k ZPS X (rodinné rozšírenie, licenciu pre firmy a školy, praktickú príručku alebo tričko ZPS). Na ďalší krok prejdete pomocou modrého tlačidla "POKRAČOVAŤ".
  2. V druhom kroku skontrolujeme, či u nás máte založený Zoner účet, nevyhnutný k nákupu ZPS X. Ak vlastníte staršiu verziu Zoner Photo Studia, prihláste sa prosím rovnakým Zoner účtom. Pokiaľ u nás Zoner účet založený nemáte, vytvoríte si ho vložením vašej e-mailovej adresy a voľbou hesla.
  3. V ďalšom kroku (Doplnkové produkty) vyberte, či budete chcieť k elektronickej licencii pre jedného používateľa (zasielané na váš e-mail) pridať aj krabicovú verziu s USB diskom a praktickou príručkou k Zoner Photo Studiu a či dokúpite ZPS pre viac užívateľov vo vašej domácnosti - tzv. rodinné rozšírenie.
  4. Ďalej zadajte vaše kontaktné a dodacie údaje.
  5. Ďalej vyberte spôsob platby a dopravy a pokračujte s objednávkou.
  6. Ak chcete nákup uplatniť na firmu (len jednoužívateľská licencia), zaškrtnite prosím ponuku "Želám si vystaviť daňový doklad" a vyplňte potrebné údaje.
  7. Napravo vidíte súhrn Vašej objednávky. Jednotlivé položky si prosím skontrolujte. Ku ktorejkoľvek fáze objednávky sa môžete vrátiť kliknutím na "UPRAVIŤ". Ak súhrn Vašej objednávky je v poriadku, kliknite na tlačidlo "POTVRDIŤ A ZAPLATIŤ".
  8. Ak ste nemali zo skoršej doby Zoner účet, vytvorili sme vám ho. Na zadaný e-mail vám pošleme teda ako potvrdenie objednávky a ďalšie potrebné informácie, ako aj odkaz na potvrdenie a aktiváciu Zoner účtu, ktorý budete neskôr potrebovať k aktivácii Zoner Photo Studia.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Poskytuje licencie pre školy a firmy?

Áno. Ak chcete program Zoner Photo Studio využívať pri výučbe na vašej škole či vo firme, sú pre vás pripravené zvýhodnené multilicencie. Všetko potrebné sa dozviete na našom špecializovanom webe multilicence.zoner.cz.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Objednal som, ale nedostal som od vás žiadny email. Čo mám robiť?

V prvom rade skontrolujte spamovú zložku vašej emailovej schránky, kam sa ukladá nevyžiadaná pošta. Pokiaľ ani vo spamu žiadny takýto email nenájdete, zavolajte na našu zákaznícku linku: 02/63 815 273.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Bude Zoner Photo Studio X fungovať na mojom počítači?

Minimálne a odporúčané systémové požiadavky na váš počítač zistíte na tejto stránke.
Odporúčame Zoner Photo Studio (ZPS) nezáväzne vyskúšať na 7 dní zadarmo. Skúšobná verzia obsahuje všetky funkcie plnohodnotnej platenej verzie.

Stiahnuť zadarmo

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Akým spôsobom možno platiť za ZPS?

  • Platobnou kartou online:
    V prípade platby kartou môžete program využívať ihneď - už do niekoľkých minút po zaplatení vám na e-mail zašleme všetky údaje potrebné pre aktiváciu vašej licencie. Doklad o zaplatení vám potom zašleme nasledujúci pracovný deň. Ak si objednáte aj krabicovú verziu, tovar čo najskôr odovzdáme vami zvolenému kuriérovi, prípadne ho pre vás pripravíme k odberu na našej pobočke. Prijímame platobné karty Visa / Visa Electron, MasterCard / Maestro, MasterCard® Mobile. Transakciu zabezpečuje platobná brána GP webpay, ktorá spĺňa tie najprísnejšie bezpečnostné štandardy 3D secure.
  • Bankovým prevodom:
    V prípade platby bankovým prevodom vám na uvedenú e-mailovú adresu zašleme proforma faktúru s pokynmi pre platbu. Potom čakáme na pripísanie platby na náš účet (väčšinou 2-3 pracovné dni). Po pripísaní platby vám na e-mail zašleme všetky údaje potrebné pre aktiváciu vašej licencie a doklad o zaplatení. V prípade zakúpenia krabicovej verzie nájdete všetky údaje pre aktiváciu vašej licencie aj doklad o zaplatení v balíčku, ktorý vám zašleme do 48 hodín od prijatia platby vami zvoleným kuriérom.
  • Prostredníctvom služby PayPal:
    Zaplatiť môžete tiež cez internetový platobný systém PayPal. Podobne ako u platby kartou vám už do niekoľkých minút po zaplatení pošleme na e-mail všetky údaje potrebné pre aktiváciu vašej licencie. Doklad o zaplatení vám potom príde nasledujúci pracovný deň. Ak si objednáte aj krabicové balenie, tovar čo najskôr odovzdáme vami zvolenému kuriérovi, prípadne ho pre vás pripravíme k odberu na našej pobočke v Bratislave, Jaskový rad 5, 831 01 Bratislava.
  • V hotovosti alebo platobnou kartou na pobočke:
    Pri objednaní ZPS môžete zvoliť tiež osobný odber na našej pobočke. Otvorené máme v pracovné dni od 8:00 do 16:30. Zaplatiť u nás možno v hotovosti aj platobnou kartou.
  • Dobierkou cez službu Slovenská pošta, alebo GLS
    Pri objednaní krabicového balenia Zoner Photo Studio, príručky môžete zaplatiť aj dobierkou. Túto službu ponúka dopravca Slovenská pošta a GLS.
  • Dobierkou cez zásielkovňu
    Pri objednaní krabicového balenia Zoner Photo Studio, príručky môžete zaplatiť aj priamo odbernom mieste. Túto službu ponúka Zasielkovna.sk.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Môžem program kúpiť pre použitie na dvoch a viacerých počítačoch (napr. Stolové PC a notebook)?

Áno. U Zoner Photo Studia 18 sme predstavili novú licenčnú politiku, kedy program licencuje na báze jednotlivých užívateľov, nie počítačov. Pri nákupe licencie vám zriadime Zoner účet, cez ktorý sa budete môcť prihlásiť k ZPS na akomkoľvek vašom zariadení, na ktorom máte ZPS nainštalované. Aby sa mohli prihlásiť (aj na rovnakom zariadení) ďalší používatelia, k vašej licencii si ešte môžete dokúpiť tzv. Rodinné rozšírenie, vďaka ktorému budú môcť ZPS X využívať všetci členovia vašej domácnosti prostredníctvom svojich vlastných Zoner účtov. Takúto licenciu je možné využívať iba k súkromným, nie však komerčným účelom.
Pozn.: Domácnosťou rozumieme skupinu osôb, ktoré spolu trvale žijú a spoločne hradia životné náklady.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Ako si môžem svoju licenciu predĺžiť?

Ďalší rok predplatného si môžete zakúpiť v objednávke predĺženia na našich stránkach alebo priamo z programu Zoner Photo Studio X kliknutím na ikonu nákupného košíka  v pravej hornej časti.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Koľko predĺženie licencie ZPS X stojí?

Predĺženie licencie na rok stojí rovnako ako nová licencia. Aktuálnu cenu nájdete vždy tu: https://www.zoner.sk/objednavka Pokiaľ máte garanciu ceny z minulých rokov, potom predlžujete za sľúbenú cenu. Tá sa vám ukáže v objednávke po prihlásení Vaším Zoner účtom.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Môžem predĺžiť aktivačným kódom?

Aktivačné kódy slúžia len pre začatie nového predplatného. Je však možné, že ste si zakúpili fyzické balenie programu alebo získali aktivačný kód ako darček či výhru. Ak si prostredníctvom takto získaného kódu chcete predĺžiť licenciu, napíšte nám prosím a my vám ju predĺžime. Ak aktivačný kód zadáte v Zoner účte, kde už máte bežiace predplatné, vytvorí sa vám druhá nesúvisiaca licencia s platnosťou od dátumu vloženia. Zbytočne tak prídete o zvyšok platnosti pôvodnej licencie.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Keď mi licencia končí za dva mesiace a ja si kúpim predĺženie teraz, od kedy mi bude licencia platiť?

Nech už predĺženie zakúpite kedykoľvek, plynule sa naviaže na deň, keď sa končí pôvodná licencia. Ak vám teda končí licencia 15. decembra 2017, nová bude platiť od 16. decembra 2017.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Zakúpil som si novú licenciu pod iným emailom, ako zariadiť, aby licencia nadviazala na tú existujúcu?

Radi vám s tým pomôžu naši pracovníci podpory, obráťte sa na ne prosím cez kontaktný formulár.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Na čo slúži Zoner účet?

Zoner účet je zjednocujúcim prvkom pre všetky naše služby, ako sú Zoner Photo Studio, Zonerama a Milujemefotografii.cz. Môžete cez neho spravovať objednávky a licencie k ZPS, ktoré tak už nikdy nestratíte.

Pomocou prihlásení do Zoner účtu tak aktivujete svoj novo zakúpený program Zoner Photo Studio. Vďaka prihláseniu potom môžete v programe používať online služby, ako je odosielanie fotografií e-mailom, zdieľanie na Facebook a Zonerama alebo objednávka fotopredmetov.

Ako registrovaný užívateľ Zoner Photo Studia budete mať tiež prístup ku všetkým bonusovým a neverejným výučbovým materiálom, určeným len majiteľom ZPS X.

Prečo a ako používať Zoner účet vám vysvetlí článok v magazíne Milujemefotografii.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Prečo sa musím pri nákupe ZPS prihlásiť / registrovať do Zoner účtu?

Zoner účet vám zjednoduší neskoršiu aktiváciu Zoner Photo Studia, ku ktorej je prihlásenie do Zoner účtu potrebné. Ďalšie výhody Zoner účtu sú uvedené v otázke "K čomu je Zoner účet? Alebo v článku na magazíne Milujemefotografii.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Nemôžem sa prihlásiť do Zoner účtu.

Ak nepoznáte heslo pre prístup k účtu, v prihlasovacom okne nájdete na účely obnovenie hesla odkaz Zabudli ste heslo?

Na zadaný email vám príde správa "Obnovenie hesla Zoner Účtu". Po kliknutí na odkaz pre zmenu hesla budete presmerovaný na webovú stránku vášho Zoner účtu.

Ak si nemôžete spomenúť na email účtu, skúste postupne zadať e-mailové adresy, ktoré ste v posledných rokoch používali.

To mi pomohlo potrebujem viac informácií!

 

Kde stiahnem program Zoner Photo Studio a ako správne nainštalujem?

Ak ste zakúpili krabicovú verziu, nájdite a spustite na priloženom USB disku inštalačný súbor zpsx_cz.exe, ktorý spustí sprievodcu inštaláciou.
Ak máte zakúpenú elektronickú licenciu aktuálnej verzie X, inštalačný súbor si stiahnite tu.

Sprievodca inštalácie vás prevedie jednotlivými krokmi inštalácie.

Ak už používate skúšobnú verziu programu, nemusíte inštalačný súbor znova sťahovať. Skúšobnú verziu len aktivujete novým prihlásením do Zoner účtu priamo v programe.

To mi pomohlo potrebujem viac informácií!

 

Kde stiahnem staršiu verziu pre inštaláciu programu?

Pre vami zakúpené staršie ZPS nájdete inštalačné súbory vo vašom Zoner účte. Pri verziách starších ako ZPS 18 je nutné najprv vložiť licenčné číslo podľa návodu.

To mi pomohlo potrebujem viac informácií!

 

Ako program aktivujem?

Dlhé licenčné čísla ani aktivačné kódy už nepotrebujete. Vašu licenciu jednoducho priradíme na Zoner účet (www.zoner.sk/account),kde ju kedykoľvek nájdete, rovnako ako inštalačný súbor programu. Program po spustení aktivujete prihlásením cez Zoner účet. Vďaka tomu dôjde k aktivácii a program môžete začať ihneď používať bez nutnosti zadávať dlhé licenčné čísla.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Ako spoznám, že je môj program správne aktivovaný?

Priamo v programe vpravo hore kliknite na ikonku otáznika a na možnosť O aplikácii.
Pod logom Zoner Photo Studia uvidíte informáciu o verzii, zostavenie a označenie PRO. Skúšobná verzia je označená ako TRIAL.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Mám problém s prvým spustením a aktiváciou.

Pre prvé spustenie programu potrebujete internetové pripojenie, aktivácia skušobnej aj zakúpenej verzie totiž prebieha pomocou Zoner účtu. Skontrolujte preto funkčnosť internetového pripojenia a či nie je pre určité prípady blokované antivírusom či firewallom.
Ak neviete heslo k Zoner účtu, v okne prihlásenie použite prosím odkaz pre obnovu hesla. Ak sa objavuje chybové hlásenie, pošlite nám prosím na podpora@zoner.sk snímku celej obrazovky na analýzu.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Kúpil som licenciu s rodinným rozšírením pre členov domácnosti, ako im odovzdať licenciu?

Vo vašom Zoner účte vyberte Správa ZPS a pri príslušnej licencie vpravo nájdete voľbu Užívatelia (Spravovať užívateľa licencie), ktorá vám umožní zadať e-mailové adresy ďalších členov domácnosti. Tým zašleme e-mailovú správu s odkazom pre vytvorenie Zoner účtu (alebo prihlásenie do už existujúceho účtu). Je potrebné, aby prijatie licencie potvrdili kliknutím na odkaz v zaslanom e-mailu.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Ako použiť aktivačný kód?

Ak ste zakúpili fyzické balenie produktu v kamennej predajni alebo na dobierku zo zoner.sk, dostanete spolu s programom aktivačný kód. Program potom aktivujete dvoma spôsobmi:

A/ Priamo v programe Zoner Photo Studio: V prvom kroku stiahnite instalačný súbor ZPS. Spustite ho a nainštalujte Zoner Photo Studio s pomocou inštalačného sprievodcu. Spustite program a v ňom si založte Zoner účet podľa pokynov (ak účet už máte, rovno sa prihláste). Kliknite na tlačidlo v účte (vaše e-mailová adresa) vpravo hore a vyberte Vložiť aktivačný kód . Do príslušného políčka prepíšte aktivačný kód. Tým sa licencia prepojí s vaším Zoner účtom a program sa aktivuje v plnej verzii.

B/ V Zoner účtu: Prihláste sa na webe Zoner účtu, vyberte voľbu Správa ZPS a potom už nájdete pole pre vkladanie aktivačných kódov. Po potvrdení je vaša licencia priradená na účet. S daným účtom sa teda môžete prihlásiť do Zoner Photo Studia, tým program aktivujete.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Rozbil sa mi počítač, prišiel som tak o zaplatený program?

O zaplatený program ste neprišiel. Novšie licencie nájdete po prihlásení na webovom rozhraní Zoner účtu. Na riadku s licenciou použijete tlačidlo pre stiahnutie inštalačného súboru Zoner Photo Studia. Program nainštalujete a po spustení aktivujete prihlásením do Zoner účtu priamo v programe.

Ak licenciu na Zoner účte nemôžete nájsť, možno máte ešte ďalší Zoner účet vedený na inú e-mailovú adresu. Ďalej odporúčame skúsiť hľadať vo vašej e-mailovej schránke správy od ZONER a.s. či zoner.sk.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Musím byť pri používaní ZPS online?

Prístup k internetu je nutný pre aktiváciu programu a k určitým funkciám, ako je prístup do online galérie Zonerama alebo objednanie výroby fyzických produktov (kalendáre, fotoobrazy). Pre bežné funkcie pre správu a úpravu fotiek ale online byť nemusíte. Raz za čas potrebuje tiež ZPS zistiť platnosť licencie, preto neodporúčame byť offline dlhšie ako mesiac. Zároveň tak neprídete o dôležité aktualizácie programu s opravami a novými funkciami.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Kde sa dozviem, ako správne program používať?

  1. Nápoveda je priamo v programe - otvorte ju klávesou F1.
  2. Kniha Zoner Photo Studia, praktická príručka - kniha je súčasťou krabicovej verzie ZPS X, alebo ju možno dokúpiť samostatne pomocou webovej objednávky.
  3. Články a videa v našom výukovom centre.
  4. Články v našom online magazíne Milujemefotografii.cz.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Poskytuje bezplatnú technickú podporu?

Bezplatnú technickú podporu poskytujeme predovšetkým majiteľom aktívneho predplatného aktuálnej verzie ZPS X.
Podľa časových a kapacitných možností poskytneme technickú podporu aj ďalším užívateľom. Avšak u starších verzií často nie sme schopní pomôcť, pretože napríklad už nepodporujú aktuálne vydávané fotoaparáty alebo operačné systémy.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Podporuje RAW súbory? Pôjdú mi upravovať RAW súbory z nového fotoaparátu?

Zoner Photo Studio podporuje širokú škálu formátov RAW digitálnych zrkadloviek alebo stredoformátových prístrojov. Ak je váš fotoaparát na zoznamu podporovaných fotoaparátov, môžete RAW rovno v ZPS upravovať.

Ak v zozname chýba, stiahnite si prosím pre plnú funkčnosť aktuálne Adobe DNG Converter, ktorý potom otvorte a nainštalujte.

V programe ZPS otvorte Nastavenie> Možnosti pomocou klávesovej skratky Ctrl + M. V ľavom menu vyberte položku Formát RAW a zapnite voľbu "Používať pre načítanie RAW Adobe DNG converter" a kliknite na konci riadku na ikonku zložky. V dialógovom okne potom nájdite cestu k súboru Adobe DNG Converter.exe a zvoľte Otvoriť. Cesta by mala vyzerať približne takto: C:\Program Files\Adobe\Adobe DNG Converter.exe. Potom kliknite na tlačidlo Použiť pre zapísanie zmien.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Existuje verzia programu pre mobily a tablety?

Klasické Zoner Photo Studio môže fungovať na tablete s plnohodnotným systémom Windows. Vývoj aplikácie Zoner Photo Studio - Edit & Go pre Android bol už ukončený a aplikácia nie je už naďalej k dispozícií.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Plánujete verziu pre OS X?

Chceme sa plne sústrediť na vývoj verzie pre Windows, preto verzii pre MacOS neplánujeme. Zoner Photo Studio však na OS X spustíte za pomoci virtualizácie. Viac o virtualizácii nájdete v tomto článku.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Na čo slúži Zonerama?

Pre tvorbu webových albumov, zdieľanie a prezentáciu fotografií ponúkame zadarmo webovú galériu Zonerama, ktorá je priamo integrovaná v Zoner Photo Studiu. Používať ju môžete aj mimo program ZPS - cez webové rozhranie www.zonerama.cz.
Fotky uložené v galérii môžete priamo v ZPS editovať, organizovať alebo zdieľať s ostatnými.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Kde sa dozviem viac o vytváraní albumov Zonerama?

Návod na vytvorenie galérie nájdete v tomto článku a najčastejšie otázky a odpovede nájdete aj priamo na stránke Zoneramy.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Môžem svojej galérii Zonerama upraviť vzhľad?

Áno, napríklad úvodný pás fotiek si môžete upraviť, ako potrebujete. Albumy môžete usporiadať do rôznych zložiek a fotky v nich môžete rôzne radiť. Niektoré albumy môžete zaheslovať iné skryť. K prečítaniu odporúčame tento článok, ďalšie aktuálne články nájdete na stránkach magazínu Milujeme fotografii.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Ako zistím presnú cenu jednotlivých foto predmetov?

Kompletný cenník nájdete v sekcii Fotopredmety.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Aká je doba dodania jednotlivých produktov?

Obvyklý čas dodania je v SR 5 pracovných dní, výnimočne sa táto doba môže v prípade veľkého množstva objednávok predĺžiť.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Kde získam ďalšie šablóny pre vytváranie foto predmetov?

Šablóny môžu pribúdať s ďalšími aktualizáciami ZPS X, o ktorých vás budeme informovať priamo v programe či e-mailom.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Pri zostavovaní fotopredmetu sa mi zobrazuje červené alebo oranžové upozornenie "Skontrolujte rozlíšenie fotografií", čo to znamená?

Červené hlásenie upozorňuje na veľmi nízke rozlíšenie fotky, kvôli ktorému nemôžeme garantovať uspokojivú kvalitu tlače. Oranžové hlásenie znamená, že fotopredmet síce pôjde vytlačiť, aj tu ale platí, že kvalita tlače nebude optimálna. Skúste fotografiu nájsť vo väčšom rozlíšení alebo použite originál bez orezu. Orezané fotografie nemajú rozlíšenie originálu a môžu byť teda menej kvalitné pre veľké tlače.
V oboch prípadoch platí, že často pomôže vybrať menší formát výsledného predmetu. V prípade fotoknihy nedávajte fotografiu cez celú stránku, ale použite ju ako menšiu fotografiu na doplnenie k ďalším fotografiám.

To mi pomohlo Pomoc, potrebujem viac informácií!

 

Fotokniha / fotoobraz / fotokalendár má vadu, aký je postup reklamácie?

Mrzí nás taká komplikácia a určite ju spoločne vyriešime. Prosím, pošlite nám na podpora@zoner.sk fotografie celku k detailu predmetu na fotografiu, z ktorej ste predmet nechali vyrábať. Ďakujeme.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

 

Stále potrebujete pomoc?

Sme tu pre vás každý všedný deň v časoch 9:00-12:00, 12:30-16:30, ale e-maily nám môžete poslať aj o polnoci.